Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing města Soběslavi
Nováková, Michaela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se věnuje marketingu města Soběslavi. Hlavním cílem je posoudit vnímání cestovního ruchu v obci z pohledu obyvatel Soběslavi, spádové oblasti a projíždějících osob na trase Praha -- České Budějovice. Dílčím cílem je tvorba marketingového projektu na podporu kulturní a turistické nabídky Soběslavi. První část diplomové práce se zabývá marketingovou analýzou obce. V druhé části je proveden výzkum, jehož výstupy slouží jako podklad pro tvorbu projektu na podporu kulturní a turistické nabídky Soběslavi. V rámci projektu ve třetí části diplomové práce jsou vytvořeny návrhy různých aktivit cestovního ruchu a navržena některá marketingová opatření pro podporu propagace a informovanosti obyvatel. Závěrečné kapitoly jsou zaměřeny na podmínky pro financování a realizaci projektu.
Potenciál Muzea vězeňství pro rozvoj města Uničov
Vanková, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Švéda, Michal (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketing turistické nabídky města Uničov se zaměřením na stěžejní projekt -- Muzeum vězeňství. Hlavním cílem práce je ukázat potenciál této unikátní atraktivity pro rozvoj města a zároveň návrh konkrétních marketingových opatření pro rok 2012. Nejprve jsou vymezeny základní turistické atraktivity města Uničov. Provedena je SWOT analýza města Uničov a marketingový mix 5P. V případě produktu Muzea vězeňství je taktéž provedena analýza SWOT a marketingový mix 5C, který se na produkt zaměřuje z pohledu návštěvníků. Závěrem práce jsou navržena konkrétní marketingová opatření. Výstup diplomové práce bude sloužit jako podklad k reálnému vypracování jednotlivých opatření pro subjekty zabývající se cestovním ruchem města Uničov.
Marketing turistické nabídky města Žatce
Novotný, Jan ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Válka, Jiří (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketing turistické nabídky města Žatce se zaměřením na jeho stěžejní produkt Chrám Chmele a Piva. Hlavním cílem práce jsou návrhy konkrétních marketingových opatření pro zatraktivnění celkové turistické nabídky města Žatce a Chrámu Chmele a Piva pro poslední čtvrtletí roku 2011 a rok 2012. Po vymezení základních atraktivit cestovního ruchu města Žatce je v případě celkové turistické nabídky postupováno od analýzy SWOT k marketingovému mixu z pohledu 5P. V případě produktu Chrám Chmele a Piva je zpracován návrh marketingového plánu, včetně marketingového přístupu 5C, který se zaměřuje na produkt ze širšího návštěvnického pohledu. Oba přístupy jsou řešeny v úzké vazbě na rozpočtové možnosti a systém řízení v oblasti veřejné správy. Výstup diplomové práce bude sloužit jako podklad pro subjekty cestovního ruchu v Žatci s ohledem na přijaté rozvojové strategie na místní, regionální i celostátní úrovni.
Vývoj spokojenosti zákazníků společnosti E.ON
PEŠKOVÁ, Kateřina
Diplomová práce hodnotí vývoj spokojenosti zákazníků energetické společnosti E.ON v letech 2005 ? 2010 na základě posouzení výzkumu MAC CASA. Výsledky jsou dány do souvislostí s realizovanými marketingovými opatřeními, vývojem cen a dalšími skutečnostmi, které se v uvedeném období udály. Na vyhodnocení navazují doporučující kroky, jejichž cílem je zlepšit spokojenost a věrnost zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.